Złote Tarasy umiejętnie dostosowują się do zmiennych preferencji oraz oczekiwań klientów. Nowy wymiar zakupów, przeżywania i doświadczania – ta doskonale znana linia kreatywna Złotych Tarasów ulega w tym roku odświeżeniu, by spotkać się z jeszcze lepszym odbiorem wśród konsumentów. Nowa identyfikacja wizualna ma podkreślać, że oferta Złotych Tarasów będzie zawsze na czasie w myśl hasła „Always Switched On”.
Nieruchomości
-
Stworzona przez zespół Inter-Arch Architekci koncepcja urbanistyczno – architektoniczna zakłada powstanie kameralnego zespołu…
-
Nieruchomości
Nowe stare miasto, czyli jak współczesna transformacja miejskiej przestrzeni wpływa na sektor nieruchomości?
przez redakcjaNowy Urbanizm to hasło, które coraz częściej pojawia się na językach osób związanych…
-
Jakie ekologiczne rozwiązania wykorzystują deweloperzy przy realizacji inwestycji mieszkaniowych? Sondę przygotował serwis nieruchomości…
-
W nowych osiedlach oferowanych jest coraz więcej lokali usługowych. Nie brakuje na nie…
-
Brak wiedzy o konstrukcji budynku kosztuje firmy ubezpieczeniowe nawet 4,5 mld dol. – szacują…
-
Które projekty mieszkaniowe przyciągają największą liczbę kupujących? Jakie mieszkania są w nich dostępne?…
-
NieruchomościAktualności
Automatyzacja i cyfryzacja a rynek nieruchomości komercyjnych
przez redakcjaSzeroko pojęte automatyzacja i cyfryzacja wszystkich dziedzin życia mają znaczny wpływ także na…
-
Zdaniem specjalistów Walter Herz, warszawski rynek hotelowy jest ciągle nienasycony. Eksperci obliczają, że…
-
Czy deweloperzy spotykają się z trudnościami w znalezieniu generalnych wykonawców dla swoich, nowych…