„Somfy inspiruje! Od 50 lat tworzymy lepszą jakość życia w domach!” – usłyszymy w spocie, który od 8 kwietnia emitowany będzie w telewizji we wszystkich grupach kanałów: Polsat, TVN, TVP, TVP tematyczne czy Premium TV.
Rok 2019 jest dla Somfy szczególny – lider automatyki domowej oraz inteligentnych systemów sterowania obchodzi jubileusz 50-lecia działalności. Na przestrzeni pół wieku marka konsekwentnie realizuje swoją misję tworzenia inteligentnych rozwiązań, prostych w użyciu, które pozwolą mieszkańcom zarządzać, kontrolować i programować swoje urządzenia w domu i mieszkaniu.Swoją działalność podsumowuje w kampanii telewizyjnej, która rusza 8 kwietnia.
Nowe spoty 15-sekundoweoraz billboard sponsorski kładą nacisk na innowacyjność firmy i produktów, dzięki którym każdy może zyskać więcej spokoju i więcej udogodnień.„Za kreację oraz realizację spotów w międzynarodowej kampanii odpowiada francuskie studio filmowe Alunites.Spot stworzony został w charakterystycznej dla marki lekkiej, zabarwionej humorem stylistyce.W zakresie planowania i zakupu mediów w Polsce po raz kolejny podjęliśmy współpracę z warszawskim domemmediowymInfinity Media” –mówiAleksandra Pyziak, marketing manager Somfy.
Kampania reklamowa potrwa do 15 maja i emitowana będzie w szerokozasięgowych stacjach telewizyjnych.Emisje będą wsparte sponsoringową kampanią radiową w RMF FM oraz działaniami internetowymi. Somfyrealizuje działania marketingowe również we współpracy ze swoimi partnerami handlowymi, dlatego dodatkowo spoty promocyjne zostaną wyemitowane w lokalnych rozgłośniach radiowych.
„To już kolejna kampania reklamowa w środkach masowego przekazu w Polsce. Decyzja o wejściu w komunikację masową wiązała się z upowszechnieniem technologii, wzrostem mobilności Polaków, a w konsekwencji potrzebą szerokiej komunikacji korzyści płynących z inteligentnejautomatyki domowej. Dzisiaj możemy pochwalić się blisko 2 500 000 podłączonychurządzeń Somfy, którymi można sterować ze smartfona na całym świecie.
Jesteśmy obecni w mediach, ale też duży nacisk kładziemy na bezpośrednie dotarcie do naszych klientów, chociażby poprzez aktualną promocję sprzedażową, która obejmuje nasze flagowe rozwiązania smart home, czyli centralę sterującą TaHoma® i urządzenie Connexoon z aplikacją Access do zarządzania bramami wjazdowymi, garażowymi czy drzwiami – podsumowujeAleksandra Pyziak.
Globalnie grupa Somfy jest obecna w 57 krajach i zatrudnia obecnie blisko 9000 pracowników. W portfolio produktowym znajduje się 2066 patentów. Zakłady produkcyjne marki są zlokalizowane całym świecie, jeden z nich wraz z centrum logistycznym znajduje się w podkrakowskich Niepołomicach. Od 23 lat firma z sukcesem działa na rynku polskim, obecnie oferując wysokiej jakości rozwiązania automatyki domowej i smart home.
SOMFY – to światowy lider w zakresie systemów inteligentnego sterowania i automatyki do rolet, bram i żaluzji w budynkach mieszkalnych, jak i komercyjnych. Somfy od lat opracowuje rozwiązania, które wprowadzają domy na poziom Internetu Rzeczy (Internet of Things). Łączy ze sobą jednym systemem różne urządzenia, zmieniając domy na całym świecie w komfortowe i bezpieczne „domy inteligentne”. Wysoką jakość produktów firmy Somfy ceni 220 milionów użytkowników.
Firma powstała w 1969 roku w Cluses we Francji. Międzynarodowy zasięg działalności obejmuje 160 oddziałów w 60 krajach na całym świecie, zatrudniając 8000 pracowników.
W Polsce spółka istnieje od 1996 roku. W 2014 roku powstała należąca do Somfy fabryka SOPEM w Niepołomicach. Obecnie oprócz jednostki produkcyjnej oraz Działu Badań i Rozwoju, funkcjonuje w Niepołomicach Wschodnioeuropejska Platforma Dystrybucyjna, która dostarcza produkty do odbiorców z całej Europy Środkowo-Wschodniej.